Snart...

Bara en dag kvar så är hemmapremiären avklarad och man kan slappna av lite, det är allt lite smånervöst så här dagen innan tävling även om det inte är ett allt för viktigt race. Kalvarundan i morgon och Dalslands XC nästa helg är mer som träningstävlingar för mig inför långloppspremiären och Billingeracet 9 maj, ett par bra genomkörare där man får chansen att få upp tempot lite. 

Samtidigt vill man ju att det ska kännas hyfsat bra i kroppen redan nu så man får en bekräftelse på att man gjort rätt i vinter, ja riktigt kul ska det iallafall bli att äntligen köra igång säsongen och vädret ser ju ut att bli ok imorgon så det blir nog bra det här får vi tro...

Dagens uppladdning blev en liten tur med Madde runt Björnåsa by...

Matchande glasögon är ett måste...

En fin grusvägsrunda på dryga timmen som jag brukar rulla runt ibland som aktiv vila...

Jag fick ju inte vara sämre än Madde så det blev ett par matchande glasögon på mig med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback