Detox & energi...

Tänkte det kanske går att "detoxa" bort förkylningen, värt ett försök iallafall. Jag har ju en yoga app i telefonen med ett antal olika pass där man vägleds med bilder och ljud genom alla övningar, riktigt bra faktiskt. 

Jag brukar köra en kortare session emellanåt för att hålla den gamla gubbakroppen mjuk och smidig men idag körde jag igenom ett längre pass som ska vara bra för att rena kroppen och ge lite energi, att köra igenom yogaövningar utan ledning tycker jag är svårt men när man guidas igenom ett pass såhär i solen ute på sin egen veranda kan det knappast bli bättre. Känns riktigt skönt nu efteråt...

Det känns bra att åtminstånde kunna göra något trots förkylning, rastlös som man är...

En riktigt bra app...

Dagens pass...

1:a övningen åt båda hållen

2:a övningen åt båda hållen...

3:e övningen...

4:e övningen åt båda hållen...

5:e övningen...

6:e övningen...

7:e övningen...

Puh, äntligen vila...

Varje övning är fem minuter och några gör man åt båda sidor så det blir ca en timmes bra stretch & tänj för kroppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback