Finnmarksturen...

Jag hann knappt landa hemma i Borås innan det var dax att åka iväg igen, vi kom hem i torsdags eftermiddag och det blev bara att snabbt packa ur, tvätta lite och packa in i husbilen igen. Redan igår vid lunch körde jag upp mot Ludvika och Finnmarksturen.

Det är redan mycket folk på plats och vädret är med oss så det blir nog en bra helg. För egen del ska det bli spännande att se hur benen reagerar på att ta i lite igen på söndag. Dels är jag fortfarande lite sliten och seg efter etapploppet förra veckan, jag har rullat några lätta pass nu i veckan och det "spritter" liksom inte i benen. Utöver dessa korta rullpass har jag mest suttit still i husbilen sedan i onsdags då vi började vår hemfärd, det blir nog ett shockartat uppvaknande för benen på söndag är jag rädd för...

Nu är vi också inne i slutspurten vad gäller försäljningen av de officiella produkterna för mitschubishi mtb challenge, vissa storlekar börjar ta slut så passa på att handla nu innan det är för sent...

Handla för 200kr och få en riktigt fin flaska på köpet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback