God morgon...

Ett hus på hjul "is tha shit" säger jag bara, så många fina ställen det finns och en del så nära hemifrån, som Isaberg till exempel...

I morse åkte Madde direkt till jobbet men jag stannar och cyklar några timmar innan jag kör hem, det är ju dumt att inte utnyttja tillfället och utforska alla leder, det är fortfarande en hel del jag inte cyklat. Jag väntar bara på att det plötsliga regnet ska sluta, enligt yr ska solen lysa från kl 10.00 så vi får väl snart se om det stämmer... Dagen började annars fint med sol och morgonkaffe vid strandkanten.

Morgonkaffe med Nero...

Igår eftermiddag...

Helt ok "ställplats"...

Efter en lååång promenad med Madde runt sjön behövdes en liten eftermiddagslur...

Det fanns rum för fler...



Rosa slingan runt sjön...

Ett bra avslut på en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback