Konsten att bygga en veranda...

Ledig från träningen idag men hårt jobb ändå, jag har övat mig i konsten att bygga en veranda. Vi har ett rum i källaren som vi inreder till ett mindre boende typ ett student rum / mindre övernattningslägenhet och utanför ska vi ha en liten veranda. Till en början får vi väl se till vem och under vilja förutsättningar vi hyr ut och på längre sikt kanske vi själva flyttat ner de få månader om året som vi tänkt tillbringa hemma i Sverige...

I morgon drar vi till isaberg där jag ska köra några timmar snabb skogsdistans, jag tar husbilen dit och kanske stannar jag tills på måndag och kör ett pass till på de fina lederna när jag ändå är ledig, vädret får avgöra. Madde tar Volvon så att hon kan åka till jobbet direkt därifrån om det blir aktuellt.

Jag gillar isaberg så det ska bli kul att komma tillbaka dit...

"Glada" snickaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback