Reflektion...

Sitter här hemma på verandan med kessiakoffs bok och reflekterar lite över livet, en sån kämpe och vilken resa han har gjort. Det är ju så att man skäms när man sitter här som glad gubbamotionär och tycker synd om sig själv för att man är lite förkyld...

Jag är alltså fortfarande förkyld men då formen ju inte varit så bra som jag hoppats i år och jag inte är med och slåss om pallplatserna i långloppscupen  så påverkar inte förkylningen speciellt mycket, pressen att prestera har släppt och blir jag frisk så kör jag till helgen bara för att ha skoj, Jag ska avsluta cupen med en positiv och avslappnad känsla oavsett resultat för fokus ligger redan på "vintersäsongen"...

En bra bok...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback