Backintervaller...

Imorse var det dax för lite hårdkörning igen, jag är inte helt färdig med distansperioden ännu men igår och även idag blev det ett lite pulshöjande inslag för att inte tappa flåset helt. Dagens pass blev först en transportsträcka upp till gamla Takua pa där jag körde fyra ggr uppför "tempelbacken", en kilometer lång och strax över 100 höjdmeter gör den till en riktigt fin intervallbacke när man vill köra ordentligt hårt. Intervallerna gick bra och jag kom upp i 95-96% av maxpuls alla gångerna och efteråt var det riktigt skönt att få rulla ur benen de trettio minuter det tar att cykla hem igen, det behövdes verkligen...

Nu ligger jag här i skuggan med fläkten på och tar igen mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback