Ett gott dagsverke...

150 km prick stod mätaren på när jag rullade in på tomten här hemma efter dagens pass, skön känsla i kroppen och inga problem med distansen trots att jag körde utan frukost. Trevligt sällskap fick jag också i form av både gamla och nya bekantskaper, bla var det med en tysk kille som jobbar på den tekniska utvecklingsavdelningen på SRAM som jag hamnade brevid i ledet vilket innebar väldigt intressanta samtalsämnen...

Imorgon hänger jag på gänget igen men då blir det en något kortare runda, 10-12 mil skulle jag tro...

På väg igenom Takua pa tidigt imorse...

Kul med sällskap på dom längsta passen...

Självklart ett fikastopp...

En bra summering av dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback