Gäsp !!...

Det blev en liten eftermiddagslur idag och nu är man så där lagom nyvaken och yr i skallen, jag som bara skulle ligga och lyssna på coltings podcast en stund. Så kan det gå...

Träningen imorse, 4x4 min vo2max intervaller gick riktigt bra, inte långt från 100% på topp men lite utvecklingspotential måste ju få finnas kvar då jag  trots allt ska vara kvar här i ytterligare 15 veckor.

Jag har också varit inne och lusläst träningsanteckningar från några vintrar tillbaka och ser faktiskt att jag inte kör sämre än vad jag brukar vilket det har känts som några dagar. Jag har haft en liten seg och "slaggig" känsla i benen men dom där riktigt bra topp passen har inte kommit förrän in i januari förr om åren vilket känns bra att få konstaterat.

Allt går enligt planen med andra ord och för att optimera ytterligare så blir det fortsättningsvis frukost före alla korta/hårda pass medan distans och 3x15 minuters passen körs på fastande mage...

Go eftermiddag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback