1 januari 2015...

Idag är det vilodag från träning men jag är uppe med tuppen ändå, det går ju inte att sova bort värdefull tid när verkligheten utanför sovrumsfönstret ser ut som på bilden...

En god frukost och sedan en kopp kaffe i hyddan samtidigt som jag uppdaterar mig om omvärlden via datorn, bättre start på dagen kan man inte ha. Det skulle väl varit om man cyklat en sväng då men det får vänta tills imorgon, inte för att det är "dagen efter" utan för att dagens vilodag är inplanerad och välbehövlig efter en period av bra träning.

December månad slutade på 56 timmar och på hela året blev det närmare 500 träningstimmar trots två höstmånader med en hel del sjukdomsproblem, fler träningstimmar får jag inte ut av ett år utan nu gäller det att utnyttja tiden på effektivast sätt under 2015. 

Det bästa sättet att utnyttja denna dags timmar på får väl bli att pyssla lite i trädgården och kanske få sig en liten massage fram på eftermiddagen. I morgon tar jag årets första tramptag mot nya mål och utmaningar. Det händer en hel del roligt under året, både cykel och jobbrelaterat...

Detta är utsikten om jag ställer mig upp och tittar ut genom mitt sovrumsfönster, att det är svårt att ta sig en sovmorgon säger väl sig självt. Nä upp och ut fort som sjutton för att suga åt sig lite solenergi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback