After work, hard work...

Det blev ett fint cykelpass imorse på delvis nya vägar, inte så jättelångt och inte så jättefort men ack så jättetrött jag blev. 3,5 timmar och jag var tvungen att både dricka energidryck och äta en massa nötter och russin för att ta mig hem, jag har känt mig ganska seg och tom på energi de senaste dagarna och min egen analys av problemet är solklar...

Vi har haft gäster som kommit och gått i huset under en månads tid och alla har varit riktiga gottegrisar, det har gått åt glass i stora lass och självklart har jag inte kunnat motstå frestelsen utan laddat på ordentligt varje dag jag med. Nu sedan i söndags har det inte blivit någon glass och vips så är energin som bortblåst, det måste ju finnas ett samband eller hur...

I brist på glass får det väl duga med en stor kall milkshake gjord på färsk kokosmjölk, yoghurt, banan, melon och lite proteinpulver. Vi får väl se om jag är något piggare imorgon...

Återhämtning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback