Vilka goa ungar...

Madde och Karin åkte ju från huset igår natt för att flyga från Phuket kl 0700 på morgonen, istället blev dom kvar pga inställt plan och kom inte iväg förrän 01.20  inatt nästan ett dygn försenade. Nu är dom båda äntligen hemma och Madde fick ett varmt välkomnande på flygplatsen av våra underbara "ungar". Det känns skönt att veta att hon är hemma och blir väl omhändertagen...

Själv sitter jag på ett hotellrum, "nyäten och svullen" och funderar över en förfrågan jag fick uppe vid tävlingsområdet. Team winspace boss kom fram och frågade om jag ville coacha deras elit team, jag bor ju bara här några månader om året berättade jag då. Det spelar ingen roll, vi kan jobba ihop säsongsvis, men jag bor ju norr om khao lak och ni håller till nere på Phuket 15 mil därifrån, det blir lite svårt. Nej nej vi kan komma upp två tre gånger i veckan, inga problem. Kom förbi imorgon efter tävlingen så får vi prata sa han, hmm sitter jag nu här och tänker, vad ska det bli av detta tro...

Välkommen hem...

Hon har inte bleknat på flyget hem iallafall...

Team winspace Thailand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback