Vilar mig i form...

Jag vilar mig i form, det har varken varit någon träning eller några inlägg under ett par dagar nu. Men nu är det dax att väcka kroppen igen, ett trainerpass med lite korta intervaller nu innan jobbet ska det bli. Får hopps att jag kan få fart på benen igen...

Jobbet ja, idag är det sista arbetsdagen innan SEMESTERN börjar, hell yeah vad skönt. Ikväll åker vi till Isaberg för SM och sedan på söndag drar vi vidare ner mot södra Polen och Tjeckien där det blir antingen tävlat eller alternativt distansläger i slutet av månaden. Det får bli formen som avgör hur seriöst jag går in för etapploppet, i första hand är jag ute efter erfarenheten och upplevelsen av det hela. 
Det är trots allt semester...

Jag har vilat mig i form...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback