En stund senare...

Fyra timmar och femton minuter blev det på MTB:n idag, efter ca 45 minuter körde jag igång ett block på fem stycken 30 sekunders maxintervaller med fem minuters lugn cykling emellan varje och efter det provade jag på att köra enbenstramp fyra minuter på varje ben, inte gick det fort men tusan vad jobbigt för höftböjaren. Jag hade tänkt köra två ggr på varje ben men nöjde mig med en omgång, det här får jag nog träna mer på...

Nu väntar två helger på raken med långloppscupen och först ut är Ränneslättsturen i Eksjö kommande helg, självklart finns vi på plats med dom officiella produkterna i vårt tält men vill ni inte vänta tills dess så är webbshopen öppen dygnet runt, titta in vettja...

Imorgon är det vilodag från träningen vilket ska bli skönt men sedan kör vi på igen.

Känner mig lite grusig i ögonen efter dagens pass...

Till helgen är det dax igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback