Finslipning...

En dag fri från träning och likaså ledig från jobb men fullt upp ändå, det tar sin lilla tid att tömma husbilen efter en helg ute på långloppscupen. Varor som ska sorteras och gås igenom, materialvård av cykel och tvätt av tävlingskläder samt lite annat småfix och vips så är dagen slut. Det blev en liten kort stund över på kvällningen då jag satte mig ute på verandatrappen i solen och "finslipade" lite på en av minicyklarna som är under renovering, ett bra avslut på dagen.

Imorgon väntar jobb men jag börjar först kl 13.00 så innan det ska det väl bli några varv på BCA varvet, jag ska ju tävla där till helgen så det kan vara läge att köra in sig lite på banan. Det var bra längesedan jag var där och cyklade trots närheten men det beror väl på att man blivit ganska mätt på området runt kransmossen efter alla dessa år...

Lite kvällsarbete innan läggdags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback