Racerapport lida loop...

Säsongens form hittills är något sämre än förra årets vid samma tid, det har jag konstaterat men kanske har jag hittat ett vinnande koncept ändå. Idag blev jag 8:a och hade häng på 5:e platsen i två av de tre looparna, bra puls och känsla gör att det finns hopp även om jag tappade lite på sista slingan. Nu har jag alltså blivit 10:a, 9:a & 8:a på de tre första långloppen och kan jag hålla i den trenden sommaren igenom så blir det ju att stå överst på pallen lagom till SM i september kan man väl anta, eller...

Jag vill också passa på att ge en eloge till arrangören som bjöd på en riktigt bra tillställning rätt igenom. En kul och varierad bana som har allt man kan önska sig som mountainbikecyklist. Det stora startfältet visar tydligt att det är fler än jag som gillar att cykla i Lida friluftsområde, över 1200 startande bara idag plus alla ungdomar som körde igår och även där var det jättestora startfält.
Bra jobbat!!!

Som vanligt har jag lite svårt med maten efter ett långlopp men lite fast föda fick jag trots allt i mig efter målgång samt en återställarshake i form av Umara blandat med proteinpulver och inte att förglömma, äppelpajen med glass som slinker ner just nu i bilen på väg hem, den är inte svårsmält precis...

Lättsmält...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback