Ynklig...

Sitter här på verandan och känner mig lite ynklig, en kanonhelg vädermässigt väntar och jag kan inte cykla något p.g.a förkylning. Ja skit är det men inget att göra år, har tagit mig en jäger och en finöl här på verandan samtidigt som jag leker lite med kameran för att stilla min rastlöshet.

Förresten kanske jag dyker upp imorgonbitti ändå på BCA racet bara för att hejja på min son Charlie som fått en tokig ide ihop med några kompisar om att ställa upp i sportklassen imorgon, bara för skojs skull...
Visserligen motionerar dom ibland men att dom skulle få för sig att tävla igen ja det trodde jag nog inte, alla är dom föredettingar men det är tydligen aldrig försent för en "comeback". Ja vi får väl se imorgonbitti om dom orkar upp ur sängen och om jag är pigg nog att åka dit och kolla in spektaklet...

Här kommer lite bilder från min egen "bakgård"...

Sommarhatten är på...

Bra medicin...

Vindspel från Thailand...

En snubbe i skogen...

Ännu en snubbe...

Matbordsbelysning...

Vi gillar lyktor...

Ner mot skogen...

Vy från min favoritplats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback