Smygpremiär...

Idag blev det en kort smygpremiär sittning på verandan, lite kallt ute i vinden men här mot solväggen är det riktigt skönt. Det blir en snabb kaffepaus mitt i packandet av husbilen, vi ska ju ner till Varberg i helgen och gotta oss lite. Det blir väl att vi ställer oss på surfcampingen (grusplanen) vid apelviken, det kan vara riktigt mysigt där såhär i lågsäsong. 

Cykeln är självklart med och jag planerar att få köra åtminstånde ett pass med Rolf Svensson nån av dagarna, han har visst ett riktigt bra MTB varv någonstans ute vid tvååker och det är väl det som är tanken med träningen i helgen, att få till två bra skogspass på nya cykeln och känna in sig lite med sittställning och dämparjusteringar mm. Det är ju bara två veckor kvar till premiären i Danmark så det gäller att förbereda sig med lite terrängkörning och inte förlita sig på att alla landsvägsmil i vinter ska räcka till framgång.

Men innan vi åker ska jag ner i källaren och köra några 20 minutare...

En kort paus i solen innan jag kryper ner i garaget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback