Kaffepaus...

På min väg till Sportson för lite jobb imorse passerade jag Textile Fashion Center, en inspirerande byggnad och miljö med framförallt textil innovation som huvudtema. Idag var jag lite extra tidig så det blev ett snabbt stopp på the coffe company för en kopp java och lite filosofiskt tänk om livet.

Jag är inne i en sådan period just nu där jag funderar mycket på vad jag håller på med, vart vill jag och hur göra för att nå dit. Det finns så mycket att göra och så lite tid känns det som, det gäller att stanna upp ibland och och kolla upp att kompassriktningen pekar åt rätt håll liksom, innan det är för sent...

Fashion...

ja tack...

En paus på väg till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback