Lååångpass...

Efter en misserabelt dålig träningsvecka bestämde jag igår att nu jäklar får det vara nog, skärpning !!!

Det var ett gäng landsvägscyklister som skulle köra långpass idag och jag tänkte att det kunde vara kul med sällskap, speciellt när man ska cykla långt. Någon racer har jag inte men däremot har jag kvar min helstela Allebike från förra säsongen, nu upphottad med ett par semislicks fick den duga som "roadbike".

En av killarna Mattias "Z" skulle cykla ner till stugan i Falkenberg så vi slog följe på småvägarna ner mot kusten och släppte av honom strax innan Varberg där vi vände och cyklade hemåt igen. Ett fikastopp hann vi också med och väl hemma igen stannade mätaren på 180 km och en snittfart på strax under 
32 km/h.

Efter lite mat nu så funderar jag på att klippa gräsmattan, inget fel på uthålligheten med andra ord...

På väg västerut...

Det blev några pissepauser också...

Hemma igen...

Lite hemmawookad masala punjab och sedan väntar gräsklipparen...

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Härliga bilder :)

2015-05-23 @ 17:29:22
URL: http://megafistairpumprave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback