Medelhavsvärme...

Över 40 graders värme och nya Maj rekord väntas nere i Spanien idag, man bor helt klart på fel plats det är bara att konstatera. Utanför fönstret vräker regnet ner och det är bara 7 grader varmt,  livs/träningsglädjen rinner av mig i samma takt som dropparna faller. Det är tur att jag är inne på min andra vilodag i följd och slipper lägga energi på att ge mig ut i skitvädret.

Torsdag och fredag ser mer lovande ut och även om det inte är några värmerekord på gång så verkar det åtminstånde bli lite sol och uppehållsväder. För att peppa mig själv i detta eländes klimat vi har för tillfället så bokade jag vinterns resa häromdagen, det känns helt klart bättre när man har något bra att se fram emot...

Jag ska sätta upp denna på badrumsspegeln så att jag ser den varje morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback