Det fläktar skönt...

Nu har jag äntligen monterat upp den nya takfläkten i sovrummet så ingen mer AC på nätterna, skönt...
Om en stund blir det finmiddag nere på Nam Khem marina, det är mina grannar från Canada, Ron & Lynda Morrison som bjudit med mig och nu börjar laddningen inför söndagens race. Det kommer bli många rätter att dela på och ikväll blir det ett stort lass ris också, dessutom har jag av en annan granne fixat ett paket havregryn. Bara tillåtet att intas vid speciella tillfällen som tex inför en tävlingshelg...

Så om jag gått på fettförbränning sedan i måndags så blir det andra bullar från och med nu och fram tills söndag morgon, nu ska det frossas...

Nu fläktar det gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback