Fina bilder...

Det dök upp lite fina bilder på ett MTB forum på nätet igårkväll, det är ju alltid kul så här nedan kommer en liten kavalkad från tävlingen. 

Dagens träning bestod av mina favoritintervaller här nere, 3x15 minuter svider så gött i benen och gör mig så stark så jag bara älskar dom. Just dessa intervaller kör jag alltid på samma runda och jag har mina referenspunkter att jämföra med. Nu var det ju första gången idag så jag gick inte in för att sätta nåt rekord eller så men jag låg inte många meter efter ett toppresultat. Det bådar riktigt gott inför resten av vintern...

Strax innan start...

Bra organiserat med riktigt många vätskestationer, framförallt skönt att få nåt att hälla över sig i svalkande syfte...

Den jagande klungan...

The leader...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback