Framme i värmen...

Incheckad och klar, snabbt ner med lite mat i magen och sedan upp på rummet och montera cykeln. Ja i den ordningen gick det och så fort hojjen var klar så stack jag iväg till tävlingsvarvet och körde ett par rundor, har man mer eller mindre suttit still i 24 timmar så är det skönt att få röra på sig lite, även om man är trött och seg.

Nu blir det slappa resten av eftermiddagen, en god natts sömn på det och sedan upp till tävlingsplatsen för registrering och ännu mer testkörning imorgon...

Det blev en pad thai gai till lunch...

Första skylten bara några meter från hotellet...

Det var ett konstigt tävlingsvarv, inte nåt tekniskt alls utan mer som en cykelcross bana med en massa snäva kurvor och många igångdrag men på en rejäl kulle så betydligt mer kuperat än cykelcross...

Jag tog några bilder på olika ställen...

Det kommer bli varmt och intensivt...

Lite lövskog...

Men som sagt kuperat, 36 klingan som jag hade på idag åker av till fördel för en 34 klinga, jag fick sega lite väl bra idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback