Full moon...

Full moon men inget party, klockan är snart nio och jag är på väg att lägga mig. Värmen tar hårt på en gammal man och så har jag ju cyklat en sväng också. Nästan nio mil blev det i förmiddags och solen stekte som aldrig förr från en klarblå himmel, idag fick jag faktiskt stanna och fylla på med vätska trots två flaskor. Vissa dagar är svettigare än andra helt enkelt...

Imorgon är sista träningen innan vilodag och då väntar 6 st 4 minutare, det är bara att "kötta" på som vi säger i verkstaden på Sportsonborås. "Kötta" högen så är dom snart gjorda alla sex och jag kan ta en välförtjänt vilodag.

Så kommer ju Madde imorgon också, det blir nice med lilla älsklingen på plats...

Vi har en trädgårdsmästare som är en jäkel på att "palla" kokosnötter från grannens odling...

Fullmåne men inget party, här går vi och lägger oss tidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback