Trippelhårt...

Tredje dagen i rad nu med 10 st 60x60 sekunders intervaller, trötta ben men jämnare puls än igår. Från 88% av max på första till 93% på sista. Något högre watt idag också och snart är jag uppe på mina toppvärden, nästa helg kanske... Visserligen ska jag inte köra trainer då men efter en lugnare nästa vecka tror jag faktiskt att jag kan prestera på topp till helgen då jag kör Kata MTB race på Phuket, det känns såpass bra nu...

Men innan dess återstår några pass, i eftermiddag blir det ett löppass och imorgon väntar ännu ett hårt trainerpass i form av 30 sekundare med 2,30 vila mellan varje. Då snackar vi absolut max vad benen klarar, vi får se hur många det blir innan det tar stopp för en sak är då säker, jag ska inte hålla igen för att orka fler. Det får bli så många det blir, vågar nån på sig en gissning...

Dagens första pass imorse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback