Ingen vila...

Nä, det blev ingen vilodag idag. Har fått en läkartid imorgonbitti för axeln som vägrar att bli bra, behöver nog nåt bra inflammationsdämpande för att få bukt med problemet. Sedan har det dykt upp jobb hela fredagen så morgondagens träning fick bli idag och vilodagen imorgon istället.

Träningen blev trots finväder ute 4x4 minuter tröskelintervaller inomhus på trainern, kort/hårt och effektivt så att jag fick tid över till annat som jag först tänkt göra imorgon. Som till exempel att klippa mig, fixa spännband som jag ska ha med mig till Thailand för att spänna fast cykeln ståendes på pick up flaket. Ja, jag har faktiskt inte hittat ordentliga spännband där nere så det blir till att ta med härifrån, samt lite annat småfix som måste göras innan jag åker...

Vinterns läsning är också fixad, över 700 sidor cykelhistoria ska väl räcka några månader...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback