Kulturell weekend...

Efter några dagars frånvaro är man tillbaka i mediabruset igen. Gårdagskvällen och förmiddagen har tillbringats ute vid Spiken och Läckö slott där vi turistat lite som vanliga människor. En liten cykeltur på förmiddagen idag följt av en fenomenal lunch på restaurangen vid Läckö slott och nu är man hemma i Borås igen. 

Veckan som varit har varit ganska lungn träningsmässigt och bara innehållit två korta löprundor, men imorgon är det inplanerat ett fint  höstdistanspass på MTB. Antingen letar jag lite nya stigar själv eller så blir det ett besök till sandared strax utanför stan där ett gäng ska cykla skogsdistans i ett för mig okänt område. Jag känner att jag behöver cykla lite nya rundor för att öka på inspirationen så det lutar nog åt det senare.

Spikens fiskarläge igårkväll...

Fin morgon innan dimman drog in...

En cykeltur till läckö slott...

Lite svensk historia...

Budskap från längesedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback