Mittemellan...

Ja det känns som om man befinner sig i ett litet vakuum för tillfället, säsongen är slut och det börjar lugna ner sig på jobbfronten. En tid på året då man är mittemellan två helt olika liv liksom, det ena som varit här hemma nu i åtta månader och det andra som snart börjar då jag flyttar söderöver för att övervintra.

Träningen flyter på lite sporadiskt och utan struktur, är det fint väder och jag är ledig så cyklar jag och för övrigt blir det löpning några pass i veckan. Jag dras tyvärr med en inflammation i ena axeln sedan några veckor så gym och yoga får stå åt sidan ett tag. De lite mer uppstyrda och hårdare passen börjar väl först om någon vecka som uppvärmning inför thaisäsongen och väl där på plats så blir det 100% "all in" som gäller...

Fram tills dess är det väl bara att räkna ner, dag för dag, en dag i taget...

Nedräkningen pågår...

Fast det är ju fortfarande helt fantastiskt fint här hemma i Sverige, morgonkaffe på verandan den 6 oktober är inte helt fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback