#outsideisfree...

Jag klarar inte av att vara inomhus några längre stunder och när hösten visar sig från sin allra bästa sida så som just nu, ja då är det utomhusaktiviteter som gäller. Nu var det ju vilodag idag men man behöver ju inte låta bli att cykla bara för det...

Jag ringde min dotter i förmiddags och frågade om vi inte kunde "hänga" lite tillsammans. En trevlig cykeltur förseslog jag, det kunde väl vara kul och lite frisk luft skadar ju inte som sagt. Hon nappade på idéen direkt så nu har vi haft en riktigt fin eftermiddagstur i solskenet, luftat lungorna och kan med gott samvete softa framför tv:n ikväll.

Imorgon blir det en längre tur på morgonen, om det blir på mtb eller landsväg har jag inte bestämt ännu. Helst kör jag i skogen men ingen gemensam tur är bekräftad ännu däremot är det några landsvägscyklister som ska iväg vid niotiden så jag får väl avvakta och se hur det blir. Egentligen spelar det väl ingen större roll, bara jag får lite trevligt sällskap...

Lite frisk luft med dottern...

Fin höstdag...

Nästan försommarkänsla...


Lite svettigt blev det upp för backen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback