Träningsglädje...

Jag blir lyckligare när jag får träna och röra på mig och nu när jag har jag varit igång några dagar så känns det riktigt gött i hela kroppen. Efter tre dagar på hojjen körde jag 4x4 löpintervaller nere på gymmet igår, upp mitt i zon fyra med full kontroll på varje intervall, mmm... underbar känsla.  

Idag är det jobb hela dagen och fritt från träning men imorgon då jäklar, solsken och tvåsiffrigt är utlovat.  En ny cykel är äntligen komplett och färdigmonterad och väntar på sin premiärtur. Tre timmar är planerat så jag hinner säkert ta några foton på hojjen också.

Igår var jag också på min fjärde behandling hos osteopaten, jag har ju dragits med axel/rygg problem i nästan ett par månader nu och äntligen tror jag det hände något i positiv riktning. Hon tog i lite hårdare igår och det knäppte/knakade för första gången till några gånger på två olika ställen bak i ryggen. Idag känns det faktist lite bättre så nu hoppas jag på det bästa...

Äntligen får jag göra mer av vad som gör mig lycklig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback