Tröttat ut mig...

Natten till idag låg jag vaken flera timmar utan att kunna somna, det kröp i kroppen liksom och jag kunde inte slappna av överhuvudtaget. Det har nog varit lite för mycket vila sista tiden tror jag... Idag fick därför det planerade löppasset i terrängen bli steg ett i ett försök att "sparka" mig trött. Steg två blev ett entimmes spinningpass på gymmet lite senare på eftermiddagen, det sistnämnda blev riktigt hårt så nu hoppas jag att kroppen är nöjd och låter mig sova inatt.

Imorgon blir det jobb hela dagen med efterföljande afterwork med min grabb på kvällen, så förutom jobbet då så väntar vila både imorgon och på lördag.
Men på söndag blir det träning igen och då hoppas jag på en repris från förra helgen, d.v.s en långtur på MTB:n med sandaredsgänget. Vädret ser lovande ut och det är ju fortfarande kruttorrt ute i skogarna så än är det för tidigt att ge upp skogscyklingen.

På väg ut på pass nr 1...

Först på plats inför pass nr 2...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback