Le grande finale...

Ja imorgon är det den stora finalen, le grande finale, avslutningen på årets mitschubishi MTB challenge och jag är i vanlig ordning på plats alleredan. Trots att det är nära hem så är det ändå skönt att vakna på plats och få en timmes extra sömn. Det blir tidigt ändå eftersom vi öppnar shopen kl 08.00 och innan dess är det ju lite att förbereda...

Jag har också varit ute och förberett mig lite inför morgondagens race genom att cykla andra loopen på 30 km, det började bra med solsken och hyfsat varmt trots svarta moln vid horisonten men ovädret kom ikapp mig mot slutet och väl tillbaka i husbilen igen var jag dyngsur och iskall.

Det finns trots allt hopp om en trevlig dag imorgon då prognosen lovar strålande sol,  det har redan spruckit upp nu på kvällen så den prognosen håller vi tummarna för och visst vore det trevlig med ett fint avslut på cupen liggandes i gröngräset och ta igen sig lite efter racet, precis som förra året...

Blev lite överraskad av ovädret mot slutet...

Lite het & spicy pasta arrabbiata gjorde susen efteråt...

Solen kom tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback