Racerapport västgötaloppet...

En kort sammanfattning lyder såhär. Seg start men kom igång efter nån mil, plockade sedan stadigt utefter banan och trots krampkänning i ledningsgatan uppför mot slutet lyckades jag ta hem den inbördes kampen mellan mig och tre andra H 50 gubbar som låg och körde ihop sista milen. Gick imål som 9:a alldeles för långt efter täten.

Nu glömmer jag denna säsong och blickar framåt mot nya utmaningar genom att fira med en välförtjänt vilodag  och "godfika" på verandan. Det blev lite korvgrillning nere i skogen också, mysigt värre...

Imorgon väntar en lång arbetsdag utomhus med fotning och filmning av nya produkter åt 8848altitude. Vi sticker från stan redan 05.50 i morgonbitti för att hinna till första "location" lagom till de första solstrålarna bryter igenom och sedan går det i ett dagen igenom. Kommer kanske en backstage rapport från fotningen senare i veckan...

Ett kul race igår blev en bra avslutning på årets säsong...

Idag firade jag med godfika och vilodag...

En skogslunch blev det också...

Snart färdiga...

En till går nog ner ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback