Aldrig mer...

Aldrig mer ett race i april, solen sken och temperaturen var behaglig men ändå kändes det som att jag andades taggtråd. Jag borde vetat bättre men mina luftrörsproblem verkar bli värre & värre för varje år som går. Idag var det första gången jag bröt ett race utan att ha mekaniska problem att skylla på, det går alltid att ta sig imål även om det går tungt har varit mitt motto. Men idag gick det bara inte, kroppen sade helt enkelt stopp...

Förbannat besviken just nu och tankarna snurrar om framtiden, nästa race är inte förrän Billngeracet i mitten av maj och jag är glad att det är hela tre veckor dit...

Jag och dagens segrare Rolf Svensson strax innan start...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback