En bra söndag...

Först tre timmar med ett stort gäng landsvägscyklister imorse, sedan hem och skarva på med en timmes skogscykling med min son Charlie. Totalt fyra timmar distans alltså och nu är man bänkad framför tv:n för ytterligare några timmars cykel i form av Flandern runt på Eurosport. Det blir inte mycket bättre, eller?...

Skönt att regnet höll sig borta under förmiddagen så att jag kunde få till ett vettigt distanspass. Jag cyklar ju på min heldämpade mountainbike och så länge det inte går allt för fort så funkar det att träna ihop med landsvägscyklister men jag är bra sugen på att få hem min racer nu. Den är beställd och förhoppningsvis dyker den upp i veckan, det kommer att bli en riktig inspirationshöjare...

Distanspass i CK Olympics regi...

Fin tur på småvägar...

Ett rakt styre bland alla bockstyren...

Ett fint avslut på dagens distansträning med en timme skogscykling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback