Lägesuppdatering...

Det har varit mycket nu några dagar både med jobb och med livet i allmänhet och jag känner mig riktigt trött och sliten i kroppen. Men jag har orkat genomföra två av veckans hårda pass i allafall, det blev ett igår och ett idag så nu väntar en vilodag imorgon. Från träning alltså för en lång arbetsdag det blir det, det är många cyklar som ska monteras inför helgen så att dom som jobbar då får något att sälja.

Själv ska jag och Madde ta husbilen ner till Varberg för lite helgmys. Cykeln ska med så att jag kan träna lite på tävlingsvarvet iför Varbergs MTB:s tävling som går den 23 april. Det blir startskottet på årets hemmasäsong, sedan ska jag cykla Dalslands XC helgen efter som en liten förberedelse inför Billingeracet i mitten av maj.  Jag har inte fått till så många timmar som jag är van med men dom viktiga passen är genomförda och som det känns nu så är jag riktigt sugen på att få tävla igen...

Dagens jobb, barncyklar på löpande band...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback