På bättringsvägen...

I morse kändes andningen såpass mycket bättre att jag vågade mig på ett litet trainerpass nere i garaget, men... jag är dock inte helt ok utan fortfarande lite rosslig i luftrören så jag nöjde mig med att köra upp pulsen mitt i zon tre. Att få röra lite på mig och få upp värmen i kroppen utan att flåsa allt för mycket kändes bra för själen. Nu tar jag det lungt och sansat i min iver att få komma igång igen och så länge den kyliga luften består så stannar jag kvar nere i garaget när det gäller de lite hårdare passen, förhoppningsvis blir det några längre utepass till helgen men om inte så får det helt enkelt ta den tid det tar att komma igång igen. Sommaren är trots allt lång...

Kollade eftersändningen från herrarnas världscup premiär nere i Australien som gick nu i helgen...

45 minuter trainer med ett par längre men försiktiga pulshöjare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback