Distansweekend dag 1...

Ut på hojjen imorse utan frukost, nu ska det brännas fett är det tänkt och det gick väl bra i ett par timmar sedan kände jag att ett litet energiintag var tvunget om jag skulle ta mig hem. En kaffe och en snickers senare var det full fart på benen igen.

95 kilometer och 3.20 timmar senare är jag hemma igen, frukost/lunch intagen och dag ett är avklarad. Imorgon blir det något liknande i tid och distans men på söndag då siktar jag på fem timmar och på måndag fyra timmar. Sedan blir det inget mer distanscyklat förrän hemma i Sverige och inte förrän vårsolen värmer tillräckligt för att det ska vara njutbart att cykla långt, de sista två veckorna här i värmen är det hårdkörning som gäller...

Ett fint pass idag...

Jag har fått en ny inneboende här i huset, en katt som flyttat in och han viker inte en millimeter från min sida...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback