Distansweekend dag 2...

Inte lika långt idag som igår men istället lite mer djungeläventyr, jag körde några grusvägar som jag känner till och provade även ett nytt alternativ som jag varit lite nyfiken på ett tag men inte provat ännu. Det började bra med en helt ok grusväg, efter hand smalare och slutligen ren singeltrack. När växtligheten blev så tät att jag knappt kunde ta mig framåt längre var det bara att vända. Ja ja nu vet jag det, den vägen ledde ingenstans. Bättre lycka nästa gång...

6 mil idag och "bara" 2,30 i tid får väl räknas som ett väldigt kort distanspass men imorgon tar jag igen det med råge, då blir det långt, riktigt långt hoppas jag...

Betongväg...

Grusväg...

Genom gummiplantagen...

Ut på stäppen...

Vilse i djungeln...

Till slut på väg i rätt riktning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback