Distansweekend dag 3...

05.00 imorse ringde klockan, en timme senare i skenet av en starkt lysande måne cyklade jag iväg norrut för att möta Siam biketours och få lite sällskap på dagens långpass. Jag var ute i god tid och hann ända upp till Kuraburri och greenviue resort där dom övernattat på sin tour från Bangkok till Phuket.

Hela fyrtio cyklister var med denna gång och det var uppdelat i tre grupper, slow, medium och fast hade jag att välja på. Den snabba gruppen skulle dessutom cykla en länge väg så det passade mig bra, långdistans med lite fart tackar man inte nej till.

Totalt blev det 5,30 timmar och 165 km idag med strax över 31 km/h i snittfart och då cyklade jag ändå de första 55 km till Kuraburri ensam och betydligt långsammare. Behöver jag nämna att jag är ganska mör just nu...

Månskenscykling...

Jag var ute i god tid och hann ända upp till resorten där dom bodde...

Den snabba gruppen...

En trött gubbe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback