En liten värld...

Min lillebror flög till Bankok igår för att luffa runt i Thailand under en tid, vi skulle höras av när han var i närheten hade vi bestämt. Idag när jag var nere i khao lak med Madde för att handla lite matvaror i en italiensk delikatessbutik så vem var den första jag fick syn på när vi kom körandes där på vägen om inte just lillebrorsan. Vi bor båda i Borås och t.o.m på samma gata men trots det ses vi ibland inte på flera månader och så springer vi på varandra här, hur stor är chansen liksom...

Morgonens träning då, jodå det gick riktigt bra. 3x6 minuter 40/20 så hårt jag vågade för att ändå orka alla på samma nivå. Svårt när man kör ute och utan wattmätaren, jag får nog investera i en sådan när jag kommer hem...

Ibland är världen inte så stor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback