Fler foton...

Fler foton från racet och tittar ni noga så är jag med på en bild som ett "katt bland hermelinerna" med min mountainbike. Det var visserligen några tusen mountainbikare till men dom såg jag aldrig röken av...

Full speed direkt från start...

Några kilometer ut på banan...

Vi närmar oss första branten...

Fortfarande en stor klunga...

Svagt uppför...

Det lutar mer och mer...

In i andra branten och nu börjar det spricka av, jag ligger långt bak i första gruppen (gubben med rakt styre bland alla bockstyren)...

Tätgruppen blir allt mindre...

Nu brantar det på ordentligt...

Riktigt segt...

För en del blev det för mycket...

Tätgruppen en bit in i loppet, längst bak ligger segraren i MTB klassen, imponerande !!...

Peter Pouly fick bra hjälp av flera cyklister för att slå ett nytt backrekord...

Vidare uppåt...

Det är en bit kvar...

Peter in action...

På väg mot en klar seger...


Med sin specialcykel för dagen, 1x11 växlad med 48:a  framdrev och 10-42 bak...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback