Söndagsrunda...

Emellanåt när det inte är nåt race så samlar vi ihop ett gäng för en gemensam söndagstur. Idag blev en sådan dag och tidigt imorse var vi sex man som gav oss iväg på en 12 mil lång sväng, kuperad terräng och lite småhets emellanåt gjorde det hela till en riktigt skön genomkörare. Fyra timmar senare är jag så där gött trött och mör i kroppen men efter en kombinerad frukost/lunch samt en sovstund i hyddan är jag nog människa igen när jag vaknar om en stund...

Idag blev jag visad ett för mig helt nytt vägavsnitt som var riktigt fint så nu växte mitt vägnät ännu mer och mina alternativ utökas...

Stolta team members...

Det gick som tåget emellanåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback