Bättre idag...

Kureringen av knät har börjat med lite anti-inflamatorisk medicinering men den största orsaken till en kraftig förbättring av läget är nog den massage jag fick igårkväll. Helt klart hör kroppens alla dela ihop på nåt sätt för efter att ha fått massagen igår där jag b.l.a fick ryggen tilltryckt ganska ordentligt så försvann värken i knät direkt.

Helt otroligt egentligen hur det kan hänga ihop på det viset, imorse kändes det knappt någonting men för säkerhets skull kör jag ett försiktigt testpass först senare i eftermiddag och innan dess ska jag ner till stranden för ytterligare en massage.

Det var nog så enkelt att jag "bara" var överansträngd efter racet och behövde massera igenom muskler och leder ordentligt...

På tal om någonting helt annat, nu är stenen på plats i trädgården och allt är äntligen färdigt, se resultatet här nedan...





Fått tag på en gammal rot som fick en fin plats vid entrén...

Istället för morgonträning blev det frukost i hyddan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback