Lite orolig...

Go mörra på er, sitter här och är lite orolig och bekymrad. Strax innan jag skulle gå och lägga mig igårkväll fick jag helt plötsligt och utan anledning riktigt ont i ett knä, jag smörjde in med linement och gick till sängs med förhoppningen om att det inte är något allvarligt. Men när jag vaknar  imorse är smärtan kvar.

Jag klarar att belasta benet men det känns ordentligt inne i knäet och jag hoppas verkligen inte det är något som är allvarligt skadat. Jag ska försöka rulla ut på cykeln och se hur det går och dagens planerade inledning av passet med 3x15 minuter sweetspottare får jag nog stryka, i bästa fall hoppas jag komma runt på min distansrunda med lätta växlar och i ett lugnt tempo...

Bekymrad gubbe idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback