En kort notis...

Det blir en kort notis idag också här på bloggen, det händer inte så mycket inspirerande att skriva om för tillfället. Det är lite som att hålla liv i en glöd, man får blåsa lite försiktigt för att hålla den igång tills man lägger på nåt brännbart igen, då kan det ta fart och flamma upp ordentligt.

Idag är det återhämtning som gäller och jag började dagen med 70 minuter yoga, det är fantastiskt vad man känner sig mjuk efteråt och jag är glad att jag tagit upp det igen. Jag hoppas semestern som snart börjar bjuder på lite mer inspirerande bilder och spännande läsning men fram tills dess får det bli såhär, lite försiktigt blåsande på glöden så att den inte slocknar helt...

En mycket bra app med många övningar/pass för olika ändamål, kostar visserligen 75 spänn på AppStore men det är den värd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback