Förkylningstider...

Det är många i min nära omgivning som har åkt på en ordentlig förkylning med tillhörande feber och i vanlig ordning gurglar jag whiskey och håller tummarna för att jag ska klara mig från eländet...

Annars rullar det på, har varit iväg och kört några varv på BCA:s tävlingsvarv, det är ju hemmabana och jag har väl snurrat runt där tusentals varv under åren men nu var det ett tag sedan och det skadar väl inte att friska upp minnet lite. Jag har inte bestämt mig för om det blir race bägge dagarna ännu men helt säkert kör jag söndagen iallafall. Då går varvet den gamla klassiska sträckningen och det är den jag gillar allra bäst, får väl se till att hålla mig frisk nu bara...

Det blev en italiensk fika innan träningen idag...

På väg hem från tävlingsvarvet...

Kommentarer
Postat av: Anonymous

Vore kul att höra en recension på din fina cykel. Funderar på en sådan eller en Lefty nu när det är dags att byta ut Allebiken.

Svar: Hej, mycket nöjd med hojen hittills, grymt bekvämt med heldämpat och cykeln väger in på under tio kilo vilket är helt ok. Jag gillat brainsystemet också då man slipper hålla på med reglage från styret, funkar riktigt bra. Men... Trots detta ska jag byta ner mig för att jag nyss köpt en racer också och tycker mtb:n är onödigt fin/dyr nu när jag ska ha två cyklar. Anledningen är att jag ska tävla landsväg i Thailand kommande vinter och då får jag prioritera om lite.
Du kanske är intresserad av en lätt begagnad sworks epic. Nypris ca 90', jag vill ha 55'
Kjell Olsen

2016-06-09 @ 18:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback