Hemmatävling...

Ja det är ju hemmatävling i helgen och inte bara det utan dubbelhelg dessutom men för min del räcker det med morgondagens tävling. Jag har varken mental eller fysisk energi för mer än en dags tävlande för tillfället, det funkar ju bra att träna men för att prestera på topp och utvecklas så krävs att allt runtomkring harmoniserar och så är det inte sedan ett tag tillbaka. Det är för mycket annat som stjäl energi och jag är ganska tömd för tillfället...

Men... jag ser fram emot morgondagens race ändå, det kommer bli grymt jobbigt, jag kommer bli grymt trött och troligtvis hamna grymt långt bak i resultatlistan, men en sak är ändå säker... Det kommer bli ett grymt bra träningspass för mig och jag kommer vara grymt nöjd efteråt så med andra ord, grymt värre alltså...

Dagen inleddes med ett par timmar framför tv:n och sändningen från Sella Ronda Hero, det var en oväntad överraskning och väldigt inspirerande att se då det är just dit jag själv snart ska för att cykla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback