Leogang...

Zell am see släng dig i väggen, för mycket folk, för mycket trafik, för mycket av allting faktiskt. Nä jag är glad att vi passerade Leogang på vägen dit, Leogang med sin bikepark i absoluta världsklass, sina mängder av mtb leder och sin charm som liten och pittoresk alpby, helt i min smak...

Att byns ställplats ligger i direkt anslutning till den stora liften och de fåtal restauranger och caféer som finns gör ju inte saken sämre. Här står vi nu och försöker hålla samma coola attityd som alla våra grannar på parkeringen med betydligt längre fjädringsväg på sina hojjar än vad vi har. 

Att flyga ner för bikeparken i full fart det låter jag nog bli, om nu inte barnbacken är öppen kanske... men helt säkert är att några av de fina mtb leder med extra många höjdmeter ska utforskas de kommande dagarna, det kan jag lova. Vädret är grått för tillfället men sol och över 25 grader varmt är utlovat till imorgon och på onsdag så det blir bra det här, riktigt bra...

Det dök upp en konstig varning på gps:n på vägen hit ??

50 meter till liften och till spårcentralen där alla mtb leder utgår från 👍👍👍

Förberedelser inför morgondagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback